"לא חושב ששמעון פרס היה חלק מפרשיית ילדי תימן"

הגיע הזמן הלגיטימי לפתוח את כל הפרוטוקולים ולכן חיסיון של עוד 70 שנה מ-2001 זה לא הגיוני. יש היום עידן של פתיחות ואם הוא היה קיים גם אז, זה לא היה קורה
אבי יעקב 5 Comment on "לא חושב ששמעון פרס היה חלק מפרשיית ילדי תימן"

"אנחנו רואים שהתופעה חצתה עדה מסוימת, יש גם עדות נוספות שמתחברות לכאב כי הם גם חוו אותו" • ח"כ נורית קורן: "לדודים שלי מצד אימי וגם לחמותי נעלמו ילדים" • וגם: ההגמוניה של השליטים

צחי הנגבי צילום: Marc Israel Sellem, POOL
הגיע הזמן הלגיטימי לפתוח את כל הפרוטוקולים ולכן חיסיון של עוד 70 שנה מ-2001 זה לא הגיוני. יש היום עידן של פתיחות ואם הוא היה קיים גם אז, זה לא היה קורה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר צחי הנגבי שמונה על ידי ראש הממשלה לטפל ולרכז את החומר בנושא ילדי תימן אומר הבוקר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר בקול חי "אני לא חושב שנשאר מישהו שהיה חלק מפרשיית ילדי תימן והוא חי היום".

גם לא שמעון פרס?

תראה, פרס היה אז בערך בן 20. קשה לי להאמין שהוא היה חלק מההנהגה שהחליטה מה לעשות אז.

אז מה תפקידכם?

פנינו לעתיד ואנחנו רוצים לתת למשפחות שעדיין חיות אתנו את המזור הכי טוב שאפשר.

ראו את הזעקה של אחים ואחיות, כי רוב ההורים נפטרו. האחים והאחיות גדלו לאורך דורות עם תחושה קשה שנגזלו מהם בני המשפחה הכי קרובים להם.

אנחנו רואים שהתופעה חצתה עדה מסוימת. יש גם עדות נוספות שמתחברות לכאב כי הם גם חוו אותו.

איפה אתה עכשיו?

נסעתי לארה"ב לאירוע מרגש של קבלת המטוס הראשון 'אדיר' F35. זה היה מרגש. ליויתי את הפרוייקט הזה לאורך שנים כיו"ר ועדת החוץ והבטחון.

לשידור עלתה גם ח"כ נורית קורן מהליכוד שעוררה את הסערה והעלתה אותה לסדר היום. היא סיפרה כי "לדודים שלי מצד אימי וגם לחמותי נעלמו ילדים".

לדבריה "אין כאן מקום לפוליטיקה. זה נושא שתמיד העסיק אותי ולכן הקמתי שדולה שתפעל למען חקר האמת".

הגיע הזמן הלגיטימי לפתוח את כל הפרוטוקולים ולכן חיסיון של עוד 70 שנה מ-2001 זה לא הגיוני. יש היום עידן של פתיחות ואם הוא היה קיים גם אז, זה לא היה קורה.

לא מדובר רק בילדי תימן אלא גם מרוקאים, בולגרים ואיטלקים.

למי היה אינטרס? מה חשבו אלו שעשו זאת?

אני גם לא יודעת. זה פשע. מעולם לא הוגשה שום תלונה על חטיפת ילד. אבל הייתה פה מחשבה הגמונית של שליטים. אולי הם חשבו שהם יודעים לטפל בילדים יותר טוב מההורים.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    שואת ידי תימן צריכה לפתוח לפחות 10 וועדות חקירה !
    למשל: לחקור מדוע כל כך השתיקו את עוזי משולם ואיך התייחסו אליו בכלא. מדוע חלטו את המסמכים לעוד יותר משבעים שנה. מי המעורבים בחטיפות חסרי הלב והאכזריות הללו. עד כמה ידע הממסד ושתק ומי שתק ועוד.

    השמאל של קום המדינה (לא כולם אבל אולי רובם הקובע) היו אכזריים ושונאי דת !

  2. 4

    שמעון היה קרוב ל30 ולא 20 כך שהוא היה מבושל טוב טוב להיות מתכנן ושותף.יש בורא לעולם והוא ישלם לו ושיהיה כפרה על רבין ז"ל.נראה שצחי הנגבי פוחד לומר את האמת.אני סמוך ובטוח שכל מפא"י רשעים גמורים ואנשי עוולה בדמות הנאור בדיוק כמו הגרמנים ימח שמם

  3. 3

    צחי הנגבי צריך וחייב לומר את כל האמת הכואבת גם על שמעון פרס המתכנן והוא שהביא לביצוע חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן. בעזרתם האדיבה של יגאל אלון יוסף בורג הסלקטור .בבקשה תיקראו את צפונות התורה ותיראו שכתוב שם על מפא"י שהם השטן הכי חזק. לידו כתוב ילדי תימן.גנבים רוצחים ואנשי עוולה עשו מפא"י לילדי תימן כמו שהיטלר עשה בשואה למעט תאי הגזים

  4. 2

    כדאי שתפריד בין הנבלה שנעשתה לילדי תימן מזרח ובלקן לבין אלו שעשו(רחמים,שמעון לא ידע).כל הרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים.אם זה היה הפוך ואתה היית נחשד כבר היית בכוכים האפלים של בית הסוהר.הפסקנו להיות פראיירים ממזמן.

  5. 1

    שמעון פרס הוא סחר בילדי תימן, ולמה הוא לא בכלא ,הוא סחר בבני אדם???